dimecres, 13 de març del 2013

Començament de competicions



El passat dia 23 de febrer, es va celebrar la primera Copa Catalana d’Escalada en Dificultat (corda).
La prova es feia en unes bones instal·lacions de Sabadell, concretament a la Panxa del Bou.
La participació de gent, va ser prou un èxit, ja que fins i tot no s’hi cabia per mirar com a públic.

Del Matxacuca va assistir l’escalador Marc Muñoz. No va fer un bon paper en competició, perquè a la primera via tècnica, els nervis el van fer perdre el control i anar a terra. Tot i que a la segona via va ser dels que va arribar més a munt, però l’error del principi va passar factura.
És complicat aguantar la pressió novament de la competició, sobretot en corda amb escaladors tant forts i acostumats a competir. Crec que això últim, sobretot, fa baixar molt l’autoestima.
Competir amb gent que està pasant a semi finals de copa del Món, en podis de copa d' Espanya, dins de la Copa Catalana, et fa pensar, que aquesta gent està “molt ben preparada” i han pogut seguir un entrenament rígid i exigent.

Ara parlant personalment, l’autoestima la tenia pel terra, quan un mateix sap que no has pogut entrenar regularment, ni tan sols entrenar des de principis d’octubre. No crec que no tingués possibilitats realment, però no poder anar a “tope” i motivat, si més no, no poder haver entrenar al Pavelló Esportiu de Santa Cristina m’ha derrotat mental i físicament.
O sigui que no tinc ganes de competir. No em sento capaç de tornar a competir fins que no pugui tornar a entrenar i sentir-me bé. Em fa ràbia perquè aquest any volia anar molt motivat inclòs a copa d’Espanya. Però d’aquí a l’Abril falta res i sincerament em sap greu no poder enfocar i agafar l’escalada que tant m’agrada, com la resta de companys de competició.



A muerte i salut










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada