dijous, 16 de maig del 2013

La TestaBloc De Golem



Dissabte passat 11 de Maig del 2013, cinc integrants del Matxacuca ens vam mobilitzar cap a la TestaBloc de la Sala Golem a Arenys de Munt.

En Pawel, L'Alberto, Megatrón , l'Àngel i la Olga com a integrants dels Matxacacucas , acompanyats de la Juditx2 "&Valentina&", en Gener, la Miriam, en Ramonet, la Cristina , i més gent de la Sala Freebloc de Bcn.

Tots vam poder gaudir d'un event excepcional on podies gaudir de infinitat de blocs creats per les marques representats dels peus de gat que tenies a disposició per emprovar.

Jo personal-ment vaig provar-me primer de tot i sense pensar-m'ho el nou model no-edge (canto rodó) de "la Esportiva", no els vaig poder disfrutar gaire, m'esperava una altra sensació i vaig pensar que serien millor en roca, però no n'estic segur...

Seguidament vaig anar a per els que m'agraden més, els Shaman de "Evolv", aquest ja els coneixia i sabia que m'anirien bé.

Vaig tornar a canviar de gats i vaig provar-me els Solution de "la Esportiva", per mala sort el meu número en aquell moment estava agafat, doncs vaig provar seguidament els nous "tenaya" Oasi, el qual a tots va agradar molt , però jo no vaig acabar de veure-hi el que els altres hi veien.....;)

Doncs encara em quedaven varies marques per provar i seguidament va ser el torn de els "Edelrid" Blizzard, o algo així , no estan malament però ja tenia els peus força maxacats dels números petits i d'hores i hores d'escalar, i vaig decidir tornar a demanar els meus Shaman, que s'adapten millor al meu peu...  :)

Per 10€ vam poder gaudir d'una jornada d'escalada que incloïa ,samarreta , entrepà , beguda, test de peus de gat, i un sorteig amb infinitat de regals dels esponsors de l'event.

aquí teniu un vídeo..

TestaBloc from yous on Vimeo.



Megatrón

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada